توحید
توحید

توحید

استخاره صحیح

استخاره

برای استخاره، دو رکعت نماز غیر فرض بخونید و بعد بگید :  اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْتَخِیرُکَ بِعِلْمِکَ وَأَسْتَقْدِرُکَ بِقُدْرَتِکَ وَأَسْأَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ، فَإِنَّکَ تَقْدِرُ وَلا أَقْدِرُ وَتَعْلَمُ وَلا أَعْلَمُ وَأَنْتَ عَلامُ الْغُیُوبِ اللَّهُمَّ فَإِنْ کُنْتَ تَعْلَمُ هَذَا الأَمْرَ (کارش رو میگه ) خَیْرًا لِی فِی عَاجِلِ أَمْرِی وَآجِلِهِ قَالَ أَوْ فِی دِینِی وَمَعَاشِی وَعَاقِبَةِ أَمْرِی فَاقْدُرْهُ لِی وَیَسِّرْهُ لِی ثُمَّ بَارِکْ لِی فِیهِ اللَّهُمَّ وَإِنْ کُنْتَ تَعْلَمُ أَنَّهُ شَرٌّ لِیفِی دِینِی وَمَعَاشِی وَعَاقِبَةِ أَمْرِی فِی عَاجِلِ أَمْرِی وَآجِلِهِ فَاصْرِفْنِی عَنْهُ واصرفه عنی وَاقْدُرْ لِی الْخَیْرَ حَیْثُ کَانَ ثُمَّ رَضِّنِی بِهِ


یعنی: "خداوندا! به سبب علمت از تو طلب خیر می کنم و به سبب قدرتت از تو طلب قدرت می کنم و از فضل عظیم تو می خواهم، چون تو توانایی و من ناتوانم، وتو میدانی و من نمی دانم، و تو بسیار دانای غیبی، خداوندا اگر میدانی که این کار (کارش رو میگه)برای دین، دنیا و عاقبت کارم برای حال یا آینده ام خیراست آنرا برای من مقدر و آسانگردان و سپس در آن برکت بیانداز، و اگر می دانی که این کار (کارش رو میگه) به مصلحت دین، دنیا و عاقبت کارم برای حال یا آینده ام نیست، آنرا از من دور کن و مرا از آن منصرف نما و خیر را هر جا که هست برایم مقدر فرما و مرا ازآن خشنود نما"


حتما معنی دعا رو یاد بگیرید، دعا درخواسته نه ورد و جادو!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.